Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Zmiany w Post-Rafie zaczynają się u Calvina Kleina


anita black beauty tip blog



Zmiany w Post-Rafie zaczynają się u Calvina Kleina

Kiedy Raf Simons przybył do Nowego Jorku, by zająć się Calvinem Kleinem, klejnotem amerykańskiego imperium mody PVH, szybko zaktualizował markę. Najpierw była nowa nazwa jego kolekcji na wybiegu, Calvin Klein 205W39NYC. Potem pojawiła się zaprojektowana przez Sterlinga Ruby konstrukcja legendarnego statku flagowego wytwórni na Madison Avenue w Nowym Jorku. Nowa marka była wszędzie zdobiona od kołnierzyków z golfem po metalowe palce kowbojskich butów, podczas gdy Instagramy z jasnożółtego sklepu były nie do pominięcia w ciągu tygodni po jego otwarciu.

A potem Simons i Calvin Klein ogłosili niespodziewane zerwanie w godzinach zmierzchu 2018, pozostawiając świat mody oszołomiony tym, że wielki amerykański eksperyment Simonsa dobiegł końca.

Teraz, zaledwie kilka tygodni po ogłoszeniu wiadomości o odejściu Simonsa, marka Calvin Klein szybko rozwiązuje wprowadzone przez siebie zmiany. Według informacji prasowej z Calvin Klein CEO Steve Shiffman, Calvin Klein planuje zmienić nazwę swojej kolekcji gotowej do noszenia na wybiegu, porzucając etykietę 205W39NYC. Nie ma jeszcze słowa, jak nazwać kolekcję, ale Shiffman podkreślił w wydaniu, że biznes na wybiegu zostanie zmieniony na nowo pod "nową nazwą, podejściem do projektu i dyrektorem kreatywnym".

Kto wkroczy, by wypełnić buty Simonsa? Żadne słowo na ten temat, ale kiedy on przyjedzie, będą musieli również walczyć z nowym planem detalicznym CK, oprócz ogólnej repozycjonowania biznesu mody, aby być bardziej "cyfrowo-pierwszym" i odzwierciedlać innych Calvin Klein'a Kolekcje w tym Calvin Klein Jeans i Calvin Klein Underwear. Shiffman stwierdził, że celem marki CK jest osiągnięcie 12 miliardów dolarów w globalnej sprzedaży detalicznej w ciągu najbliższych kilku lat - w trzecim kwartale 2018 r. Sprzedaż wyniosła 963 miliony USD - podczas gdy "spełniała wymagania konsumentów, tworząc produkty istotne dla kultury i doświadczenie, które angażuje społeczności poprzez popychanie mody i kultury do przodu. "Oprócz ponownego przemyślenia strategii na wybiegu, wytwórnia planuje również stworzyć więcej" doświadczeń "online i osobiście, aby połączyć się z konsumentami.


Głosuj (0)

anitablack722 10:34:10 11/01/2019 [Powrót] Komentuj






anitablack722

menu

  1. Strona Główna
  2. Dodaj do Ulubionych

księga gości

  1. Księga Gości 0
  2. Dodaj do Księgi

Mój profil

Opis

mój avatar


archiwum

    2019
    Styczeń
    2018
    Maj

linki

    Långa Balklänningar
    Kleider für die Brautmutter
    Brautmutterkleider
    Vestidos para a mãe da noiva
    Blumenmädchenkleider
    Bloemenmeisjes jurken
    Vestidos de Niña Florista
    Lange Avondjurken
    Robes de Mère De Mariée
    Robes de Soirée

ulubieni

Licznik odwiedzin

Zajrzało tutaj już 246 osób